Seseryanı aşırı ağrılı geçiren varmı aranızda benim gibi yataktan kalkarken okadar çok zorlanıyorum ki çok canım acıyor ayağa kalktığımda ilk adımlarımda çok fazla zor oluyor bebeği kucağımda 5dakikadan fazla tutuncada ağrılarım oluyor çok daha 4. Günüm aslında belkide o yüzdendir ama bu günlerde hiç bir şeyi yokmuş gibi hareket eden çok kişi gördüm bende mi sorun var anlayamadım hiç bir şeyi tek başıma yapamıyorum bebeğime bile yardım almadan bakamıyorum 😔