heyymomm Bahar_002 aynen ben de çok memnun kalmıştım. uygulaması olduğunu bilmiyordum internetten yapmıştım ben böylesi daha iyiymiş
Abcdfghe Suzican sizin nasıl geçti güzel ilgilendiler mi ücret ödediniz mi. Biraz bilgi verir misiniz arastirma aşamasindayim
Suzican Abcdfghe ya şöyle beni odaya aldıklarında 2 doktor ve 8 öğrenci vardı şok oldum , bi an doğuma giriyorum zannettim 🤣 çok kalabalıktı diğer anlamada 1 saate yakın baktı doktor iyiydi yani , ücret ödemedim ama ultrason görüntüsü falan vermediler