Ben daha 3 gün önce yaptırdım. Ben özelde takipliyim. Direkt akşam saat 9 da Cerrahpaşa uygulamasını indirdim ordan kadın hastalıkları ve dogumu sectim 5. Sırada perinatoloji vardı. Onu sectim sonra yeni açılan gun için baktım zaten boştu randevular hemen alıp gittim. 1 saat kadar baktılar gayet memnun kaldım. Herhangi doktora gidip bişey demenize gerek yok uygulama üzerinden alabiliyorsunuz