Sergul1425 aybikannesi bnde sordum bebek kilo alsın diye kendine şeker basma bu defa şekerin yükselmesin dedi😊
Busra333 aybikannesi suan 2250 dedim35+4 teyim nasıl acaba ? 3 hafta devam ediyor sanırım 33 te ölçtüm 32 küsür de dedi 2,5-3 hafta gibi sanırım gerilik. 1 hafta çok güzel yememe rağmen 190 gram almış
aybikannesi Busra333 hangi şehirde siniz neden böyle söylüyolar size doktordan doktora değişir ama siz bir sürü yere gitmişsiniz
aybikannesi Busra333 birde ultrason kağıdında mesela bizim bebek 34 haftalıkken 32.4 gözüküydu gelişimi yani 8 gün kadar geri oluyo sizde ne yazıyo kağıtta bide benim bebeğimin kilosu gram olarak sizinkinden daha da ufak
Sergul1425 aybikannesi çok abartmadan tatlı yiyorum valla bn o da çok kilo aldırmaz ya da şekeri yükseltmez
aybikannesi Sergul1425 bende yiyorum abartmadan ☺️ zaten yerim çok daraldı herşeyden çok çok yiyemiyorum
Busra333 aybikannesi aaa evet benim de 31 diyordu 2060 da bugün gittim ben 2250 olmuş sizin randevu ne zaman 🥰
aybikannesi Sergul1425 kaburgalarım göğüs kafesime çok ağrı yapıyo benim bebek ters dönmüş çünkü kaburgalarımı tekmeliyor 😂 geceleri uyku sıfır bu yüzden