aybikannesi hmmmm Beni her hafta çağırıyor bir de hatta 2.03 günde bir bile çağırabilirim dedi. Dediğim gibi başka doktorlara da gittim hatta içim rahat etmedi bir de şehir hastanesine gittim sonuçta özel değil bir fikir olsun diye ama bana direk yatış verdi. Neden yatış veriyorsunuz çünkü suyu iyi dediniz sadece hafta geriliği mi evet dedi bu haftalarda bu tarz gerilik riskli gebeliktirir Mutlaka gözetim altında olmanız gerekiyor dedi ben de kabul etmedim çıktım.