fairytale07 Kızlarr, ne durumdasınızz ? ağırlaşma iyice başladı değil mii? doğumu nasıl düşünüyorsunuz ? neler hissediyorsunuz ? ayrıca bir sorum olacak sezeryan kaçıncı haftadan itibaren başlıyor?
deletedmom43191 fairytale07 bugün 35 oldum normal insan gibiyim.agirlssma yok tabiki normal doğum düşünüyorum sezaryen 37 ve sonrası yapılıyor
Ayaz_Aybars_mom fairytale07 35 olduk agrimayan yerim yok 😁 ayaklarım şismeye başladı son 3 gündür Luk Luk ediyor su dolu balon gbi snki 😁 karnımın içi ayrı ağrıyor sağa sola dönmek zulüm bebek dönmüyor bir türlü 28 den beri makat hala 14 şubata sezeryan günü aldık artık rahat nefes almak istiyorum iri bebek zorluyor suyumuzda fazla biraz dhada zorlanıyorum son 22 gün kaldı zmn hiç geçmiyor 2.olmasina rağmen
mcansu fairytale07 38-39 arasında alıyorlar planlı sezeryanda 32 oldum bende enerjim düşük gerçekten bu kez erken ağırlaştım. İlki zorunlu sezeryan olduğu için ikinci de mecburi sezeryan olacak. Az kaldı hazırlıkları %90 bitti çantamızı hazırladık. Artık hepimiz heyecanla zamanında gelmesini bekliyoruz 🌸
Hasret72 33 haftadan selam, evet artık ağırlaştık sanki:/ hafta ya doktora gidecem normal mi sezeryan mi bilmiyorum bana da ne zaman der diye merak ediyorum bendr ilk gebelik 🥲
fairytale07 Hasret72 insan çok merak ediyor, heyecanlıyor zaman geçmiyor gibii Allah’ın izniyle sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi 🥹🤲🏻🌸
Hasret72 fairytale07 Amin inşallah ,gerçekten zaman duruyor. Birde kaç gündür gece ateş basma oluyor bende her tarafım kaşınıyor sıkıntı basıyor zor uyuyorum. Bi an önce şu zaman geçsin istiyorum
fairytale07 Hasret72 Evett, benim de hamileliğimin başlarından beri bu sıcak basması var sabahları aşırı terlemiş bir şekilde kalkıyorum. Az kaldı Allah’ın izniyle sabredicez artık 😅
Kubrabsyg Sezeryan öneriyorlar bebiş önden gidiyor çok ağrılarım oluyor ama bakalım 3 4 gün önce acildeydim kalp atışları yüksekti serum va verdiler normale döndü umarım erken gelmez 🥹
Aslaninannesi_ 34 haftalığız yataktan kalkarken bacaklarım bile ağrıyor bebeğim hala dönmedi dönmeye de niyeti yok 38 e sezaryen günü belirledik doktorumla şimdilik 💙
fairytale07 Aslaninannesi_ Az kalmış Allah’ın izniyle 🥹 sağlıkla gelsinler inşallah 🌸 yürümekte zorluk çekiyor musunuz acaba bacaklarda ve kasıkta ağrı oluyor mu sizde de ?
Hasret72 fairytale07 aynen öyle ya ne yapalım Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı
Aslaninannesi_ fairytale07 evet canım hemde nasıl karnım çatlayacak gibi kasıklarımdaki ağrı sanki çocuk cıkacak
fairytale07 Aslaninannesi_ ayy sorma sormaaa dayanıcaz bakalımm kucağımıza bir alsak rahatlıcaz da işte 🥹
Aslaninannesi_ Ayaz_Aybars_mom benimkide makat geliş doktor dönmesi zor artık dedi sezaryen günü verdi karnın çatlayacak gibi oluyor mu senin de ?
Kbra1012 Ayaz_Aybars_mom şeker hastalığınız varmıydı gebelikte bebek kaç kilo acaba bende dün 35e girdim. Biraz gelişimi önden gidiyor da
Ayaz_Aybars_mom Aslaninannesi_ patliycam sanki bırak çatlamayi 😁 birde gece çok ağrıyor yatınca dönmek bile can yakiyor bazen