Mamiko_2020 Kızlar mavi kapaklı olan dün akşam çatlamanın 10.günü yaptığım Days doctor anında hafif pembe çizgi çıkıp sonrasında kenarda kıl gibi oldu,diğeri ise Prodoctor bugün yaptığım böyle anında gölge gibi oldu ama renk yok,dün prodoctorde yapmıştım ama böyle gölge gibi bile çıkmamıştı sizce ihtimal var mı yoksa bu 6.ayda boş mu 😏bu arada çatlamam 14ünde oldu 29uda regl başlangıç günüm
bdlakbrn Mamiko_2020 ben altı gün kala aynı bu şekil öğrenmiştim beta 49 du gidip bi kan tahlili verin inşallah gönlünüze göre olur her şey 🙏🏻
Nuriay Mamiko_2020 koyulasicak bence bir iki gun bekleyin testinizi yenileyin zaten varsa mutlaka cikar ve koyulasir. bende boyle gorup ogrenmistim ama şuan Testlere bi haller oldu her kes sikayet ediyor
gndgdumelike Mamiko_2020 Reglini beklemeni öneririm canım daha doğru sonuç için ya da içim rahat etsin dersen kan verip beta hcg değerine baktırabilirsin
Mamiko_2020 bdlakbrn çok teşekkür ederim ❤️6 ayda negatife o kadar alıştım ki bunlarda boş gibi geliyor bi umut attım buraya 🫠
gndgdumelike Mamiko_2020 Ne demek Rabbim gönlüne göre versin inşallah tez zamanda güzel haberlerini duymak dileğiyle🫶
Mamiko_2020 Nuriay kesinlikle kan testi harici güven kalmadı şans eseri bu testlerde doğruluk payı gerçekten yada regl gününü bekleyip çizgi koyuysa inanmak lazım 😊İnşallah dediğiniz gibi koyulaşır ya çok teşekkür ederim 💕
Mamiko_2020 Nuriay evde test bırakmadım yapıp kafayı yememek adına 😅haftaya çarşamba günü olmazsam inşallah öyle kan testi veririm 🙏🏻💕
Nuriay Mamiko_2020 ya eskiden gercekten boyle degildi. testlere bjseyler yaptilar. yokken bile var gibi cikariyor kac tane kiz hayal kirikligi geçirdi gidip kan verdi guvenip negativ cimti burda gorduk. ama zaten adetinize henuz var. adet gecmeden kan vermeyin derim
Mamiko_2020 Nuriay 4.5 sene bu Days doctor 7 olan betamı algılamıştı kızım çok şükür dünyaya geldi şimdi bakıyorum her yerde yanlış sonuçlar gerçekten dediğiniz gibi,evet bekleyim gün geçince kan veririm 🙏🏻💕Rabbim gönlümüze göre versin inşallah 💕❤️🌸