AnayimBenAna_ zeynepgunes13 neden ya bence çok güzel süpürüyor haftada bir yetiyor normal kabloluyu açmak onuda eşim yapıyor benim
zeynepgunes13 AnayimBenAna_ benim misafir cok oluyor bu ara ondan robot yetersiz kalıyor gibi geliyo :(
zeynepgunes13 babyiscoming_ bende yapıyorum yemek ama süpürge yoruyor beni. Bir de misaifirm cok fazla esimin anne babası biz de suan onları görmeye diye ablaları akrabalar vs geliyo e kalabalıga yemek cay yoruluyorum üstüne ev cok dagılıp kirleniyor artık gücüm tükendi gercekten
babyiscoming_ zeynepgunes13 seni o zaman o kalabalık yormuş hizmet etmek yormuş hamile insanın evinde o kadar misafirin ne işi var bunaltmışlar seni
zeynepgunes13 Hasret72 işte bende erken diye dusunuyorum kilo da almadım kan değerime baktırıcam büyük ihtimal degerlerim düşük ondan oluyor vücudum agrıyor resmen bazen
Misa_atas Herkesin vücudu herşeye aynı tepkiyi vermeyebilir öncelikle kanlarınıza baktırın eğer sorununuz yoksa yoruluyorsaniz eşinizden yada bı akrabanızdan yardım isteyin kasmayın temizlik herzaman olur hamileliginizin tadını çıkarın🥰
zeynepgunes13 Misa_atas esim evde olunca ben yapmıyorum o yapıyor ama dediğim gibi misafir cok fazla bu ara yıprandım 😒
busra05_ zeynepgunes13 bende yoruluyorum aşko ama şöyle yapmaya basladım salon süpürüp oturuyorum dinlenıp diğer odalara gecıyorum her oda basına bı mola yapıyorum mecbur kablolu süpürgeyle yoruluyorum