fairytale_ Ela-01 normal degil canim doktora gitmen gerekir cok yuksek tansiyonun ve bebege zarar veriyor gebelik zehirlenmesi gibi
Ela-01 fairytale_ canm benim bu 3 üncü gebeliğim iki kizim var 31 haftalik dogdular bu haftalarda başlıyor teşekkür ederim 😘
Ela-01 Melikeakkc şimdi gidecegim canm acile inslh düzelir zaten doktorum dedi 33 haftaya inslh ulaşırız diye
Firdevs192 zaman0686 şuan 37+4 deyim ve tansiyonum yine yükselip düşüyor. Sezeryana alınıcam galiba bugün yarın.