Firdevs192 Kızlar ağır grip geçiriyorum. 2 gündür tansiyonum hep yüksek çıkıyor. Gebelikte tansiyon tehlikeli diyorlar. Napmalıyım akıl verin nolur
Minnakpopus Firdevs192 beklemen hata tabiki gitmelisin. Bana doktorun da sağlık ocağıda 13 ü gördüğün an hemen acile demişti Allah korusun bekleme
fairytale_ Firdevs192 o değerle beni acil doğuma aldilar canim bekleden git belki dusururler birsey yaparlar takibini feln yada haftan geldiyse doguma alirlar aeni tansiyon gebelikte cok tehlikeli
Eylul41 Firdevs192 hic farketmez 15 yuksek bir deger durmayin hic evde. Kadin dogum acil varsa direk gidin
Nhrr Firdevs192 gebelikte yüksek tansiyon sıkıntı değeriniz yüksek. Bir an önce gidin ilaç verip düşürurler en azından.
myangelson Firdevs192 tekrar geçmiş olsun evet yatis veriyorlar bende de bir kere tansiyondan yatış verildi bir kere de iki üç kere ölçüp düştüğünü görünce eve göndermişlerdi
fairytale_ Ela-01 normal degil canim doktora gitmen gerekir cok yuksek tansiyonun ve bebege zarar veriyor gebelik zehirlenmesi gibi