okuyananneeeee Herşey yolunda ama bağırsakta parlaklık çıktı doktor tek başına anlam ifade etmiyor dedi ama açıkçası endişenlensim , böyle denilip çocuğu sağlıklı dünyaya gelen var mi acaba ?
tubavarlikk okuyananneeeee benim bebeğimde de çıktı hatta kemik kadar beyaz dedi doktor bir ili hafta sonra baktı hiçbişey kalmamıştı ❤️ inşallah sizde de geçer yoktur canım
Cosimaniehaus okuyananneeeee bize de demişlerdi. Bebeğim 4aylık şu an sağlıklı şükür 🙏🏻 fetal dna tavsiye etmişti doktor ama yaptırmamıştık. Tek başına bir şey ifade etmediğini söylemişti kendi doktorum.
okuyananneeeee tubavarlikk hafif bir parlaklık önemli değil dedi detaylı da haftaya kendi doktorum kontrol edecek de endişenlendim ister istemez çok sağolun 🌸
Ela411 @okuyananneeeee detaylı ultrasonda mi dendi kaçıncı haftadasin, 19+3 de bana da dedi doktor ve 15 gün sonra tekrar çağırdı inşallah o zamana kadar geçer🤲 amniyosentez yapabiliriz istersen dedi bunu düşünmemi söyledi telaslandirdi 😢
okuyananneeeee Ela411 evet detaylı da söyledi haftaya tekrar kontrolüm var benimde ama herhangi bir test önermedi diğer her şey iyi çıktığı için takip edelim dedi sadece
okuyananneeeee Cosimaniehaus çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için umarım benim bebeğimde öyledir sağlıklıdır 🌸🤲🏻
Ela411 @okuyananneeeee kaçıncı haftada dedi? 28. Haftaya doğru geçtiğini duydum bir çok kişiden inşallah bizlerinde geçer🤲
okuyananneeeee Ela411 21. Hafta da detaylı ultrason da söylendi . Ama çok hafif dedi kendi doktorum haftaya tekrar kontrol edecek .
Ggullkara Bende de var denildi. Ama tek başına anlam ifade etmiyormuş. Allah izin verirse haftaya doğuracağım. Sonucunu unutmazsam size ileteceğim. 🙏🏻🩷😅
okuyananneeeee Ggullkara sağlıkla kucağınıza alın inşallah kolaylıkla sağlıkla afiyetle inşallah 🤲🏻♥️🩷
Ela411 @Ggullkara sadece bağırsak parlaklığı mi dendi gelişim olarak nasıl bebeğiniz peki nasıl ilerledi süreç?
Ggullkara Ela411 gelişim geriliği demedi haftasıyla uyumlu gidiyor erken dönem kanama olursa olabiliyormuş öyle söylemişti ama bende o da olmadı iç kanama da olabilirmiş
okuyananneeeee Mores yok herhangi bir kanamam olmadı , arada 4 yaşında kızım var onu kucağıma alıyorum kanama yaşamadım ama acaba içten oldu da bebek onu yutmuş olabilir mi bilmiyorum