Nakskdkdkd Allah razı olsun evet spinal oldum ameliyat esnasında hiç ağrı hissetmedim şükür doktorum ve anestezi uzmanı çok yardımcı oldular korktuğumu anladıkları için . Şimdi de ayaklarımın uyuşukluğu geçsin diye bekliyorum. Bebişim de şükür çok sağlıklı Darısı başınıza inşallah 🥰