Ben de ilk gebeliğimde 8 haftalıkken kayıp yaşadım. Şuan 20 haftalık hamileyim benim de aklıma sürekli kötü şeyler geliyor, insan ister istemez düşünüyor. Çevremdeki aynı haftalarda doğum yapacak arkadaşlarım hevesle alışveriş yapıyorlar ben hiç bir şey alamıyorum isim bile düşünmüyoruz daha erken diye. Hamilelik en güzel zamanların keyfini çıkar diyorlar ama yaşayan bilir gerçekten diken üstünde oluyor insan. Her doktor kontrolünde hersey normal lafını duyana kadar kalbim ağzımda atıyor. Doktor ayda bir geliyor ama ben bir bahane bulup iki haftada bir gidiyorum. Allahım kimseye bir daha yaşatmasın çok zor burda birbirimize destek olabiliriz 🙏