Bende aynıyım seninle. Bende 11 haftalık bebeğimi kaybettim. Şimdi tekrar hamileyim henüz çok yeni ama asla sevinemiyorum bugün 5 haftalık oldu ben o travmatik 11. Haftayı atlatana kadar asla heveslenip sevinemeyeceğim bunu anladım. Çünkü ilk gebeliğimde öğrendiğim andan itibaren çok mutluydum birsürü not yazmıştım ona defter yapmıştım ilk test yaptığım günden itibaren yazmıştım fotoğraflar çekmiştim bu öğrendiğim ilk gün bu kalbini duyduğumuz gün vs diye deftere yapıştırmıştım ama sonu çok kötü bitti.O defteride sandığa kaldırdım. Şimdi hiç bişey yokmuş gibi davranıyorum, eşime bile sürpriz yapmadım testi onun yanında yaptım direkt. Ne foto ne anı ne not.. Öyle bomboş durarak günlerin sağlıkla geçmesini ve dualarla 11. Haftayı atlatabilmeyi diliyorum.. Allah hepimizi sağlıkla bebeğine kavuştursun.