DNAT Bişey olmaz canım bence zaten doğuma 2 haftan kalıyor en fazla öncesinde bırakmakta önemli fazla kan kaybı olur Allah korusun. Bende tüp bebekle ikizlere hamileyim 9 haftalığım açık kahverengi lekelenme yaşadım doktorum coraspini bıraktırdı normalde 34. Haftada bırakacağız demişti ama ayrıca oksaparda kullanıyordum oksapardan devam edelim dedi o da doğuma kadar bende bişey olur mu diye ona taktım kafayı normalde kan pıhtılaşmam yok🥲