Kızlar selam.
33 haftalık hamileyim tüp bebek ile hamile kaldım pozitif sonuçlandığı andan itibaren günde bir adet coraspin kullanıyorum.
Artık doğuma yaklaştığımız için coraspini yavaş yavaş kesmem gerekiyor dün kontrolümde doktorum 35. Haftaya kadar birer gün ara ile 1 adet iç 35ten haftada 2 gün, 37den sonra haftada 1, 38 sonra da tamamen kes dedi.
Düzenli olarak azaltarak bırakacağım ama yinede çok korkuyorum. Sonuçta kanımız sulanıyor ve ilacı bırakınca eski haline dönüyor. Allah korusun pıhtı atma durumu olur diye içimde bi korku oldu. Bu ilacı düzenli kullanıp bıraktıktan sonra bir sorun yaşayan oldu mu acaba🥹