yeni_anne2 aşkım bebek icinse iki bez pişik kremi ıslak mendil hastane çıkışı 11li battaniye içinde yine çorap da koydum giydirir giydirmez duruma göre ekledim yine iki bez neden dersen bebekler bazen ilk kakalarini yapıyorlarmış yanımıza gelene kadar hemşireler de ikinci bez olursa değiştirip öyle getiriyormus