Meldadlk genel anestezide de uyanmama durumu va ama.... Hepsinin riski var kısaca. Sezeryan olmadım ama ona benzer ameliyatlar oldum ve genel anestezide ayıldıktan sonra veriyorlar ağrı kesiciyi ve böylece tüm ağrıları yarım saat-1 saat kıvranarak çekiyorsunuz. Ben spinal yapın derim. Zaten rahatlatıcı veriyorlar, kafanız iyi oluyor 😂 ve uyanıksınız. Uyuşukluğun etkisi geçmeye başlayınca da zamanında ağrı kesici yapabiliyorlar. Daha mantıklı bence 😂 ben de öyle yapıcam Allah nasip ederse 🙏🏻