0680 Bmoon İlaç falan vermedi bana bana ama yat dinlen dedi. 38 e kadar dursa şükür. Zaten 38 de sezeryan olcak.
0680 Aslaninannesi_ Bende öyle. Hareket ederken kemiklerim kırılacak sanıyorum. Sağ sağlim bir doğursaydım şu çocuğu.
0680 Aslaninannesi_ Bende aynen öyle sabahlara kadar uyku yok artık dayanamıyorum. Doğumdan sonrasına enerjim gücüm kalmadı. Ama bi yandan da ne kadar durursa o kadar iyi diye susuyorum. Napıcam şaşırdım artık
mihraninannesi55 haftadayim ilk hamileliğim ama bu sancı agrı meselesini tam anlayamıyorum cumartesi doktor kontrolum var .Arada göbegimin altına pelvik bölgesine birsey saplanır gibi oluyor dokununca acıyor .Bebegimde hareketli tekmeleri cok sert
0680 mihraninannesi55 sanci daha yukarıda oluyor sanırım benim sancı yükseldiğinde göbeğimin üst bölgesi kasılmıştı. Bende tam anlayamıyorum doğrusu. Çünkü sürekli regl ağrısı gibi ağrım oluyor ve kemik ağrılarım oluyor ondan ayırt edemiyorum. Ama zaten nst de çıkarsa doktor söylüyor.
mihraninannesi55 0680 🥺🥺 Çok korkuyorum erken doğum olur diye .Ayakta dururken bile karnima birsey saplanıyo
keyfimin-kahyasi-misin 0680 ilk değil ama bende stresliyim en son makat gelişti ve Kasilmam sancım oluyor ara ara bugün snaki çıkacak gibi hissetim 🤣
0680 mihraninannesi55 Bende bugün korkmaya başladım. İnşallah olmaz zamanında hayırla sağlıkla gelirler bebişler.
mihraninannesi55 kizlar nst de 130/80 cikti sanci varmi anlayamadim bjrsey demediler .doktorumda yemek molasinda
mihraninannesi55 keyfimin-kahyasi-misin 32+2 idrar verdim serum takildi simdi. bitince nst baglancam tekrar