0680 Haftadayız nstde sancı çıktı. Bebek hala makat gelişte ama. Bu haftalarda sancı çıkıpta erken doğum yapan oldu mu acaba. Sancı çıkınca bir korku aldı beni.
Bahartekinsoyy 0680 benimse 36da çıktı 2 gün önce ama açılmam yoktu geldiğimden beri çekiyorum hafif hafif belimde bugün de mukus tıkacı geldi sanırım doğum çok yakın 😂
Aslaninannesi_ 28 de nst de sancılarım çıktı serum fitil ilaçlar durdurduk çok şükür suan 34 üz buralara kadar geldik :) sancılarınız düzenli mi ?
0680 Aslaninannesi_ Hayır değil sanırım 20 dklık nst de 1 kere oldu 60 lara çıktı. Doktor da sıklaşırsa hemen gel dedi ama benim her zaman ağrılarım olduğu için düzenli olup olmadığını anlayamıyorum.
Aslaninannesi_ 0680 bir şey olmaz o zaman canım merak etme bebek sertleşirse toparlanırsa sürekli o zaman bekleme git
madreysubebe 0680 Benim de bir sefer 60′a çıktı sancın yok dedi şaka gibi kadın çocuğun kilosunu ölçerken de aaa önceki hastanın bacak boyu kalmış diyor. Önceki hafta 3100 olup şimdi 2600 olabilir mi yani saçmalık
0680 Aslaninannesi_ Bebek sert duruyor ki dik durduğu için. Hep sert karnım. Valla hiç birşey anlamıyorum ilk gebelik birde.
Aslaninannesi_ 0680 benimde ilk gebelik karnım o zaman taş gibi olmuştu ve geçmiyordu o serlteşme ile birlikte ağrı vardı
0680 Aslaninannesi_ yok benim geçiyor arada. Bebek hareketleri iyi ama durgun bir bebek değil. İnşallah erken doğmaz ya😔
0680 Aslaninannesi_ İlk gebelik tecrübesizliği olunca birde herşeyden şüphe duyuyorum. Aminn inşallah zamanında gelir. Zaten 38 de alırız dedi doktor dönmediği için.
Aslaninannesi_ 0680 benimde aynı dönmüyor 38 de sezaryen olacağım seninde yürüdükçe karnın çatlatacak gibi oluyor mu
keyfimin-kahyasi-misin 0680 ilk değil ama bende stresliyim en son makat gelişti ve Kasilmam sancım oluyor ara ara bugün snaki çıkacak gibi hissetim 🤣
0680 Aslaninannesi_ Ben artık ağrıdan yürüyemiyorum topallıyorum. Karnım patlıcak gibi. Bacaklarımda ve genital bölgemde kemik ağrısı oluyor
0680 madreysubebe Bana direkt sancın var gün içinde çok oluyormu dedi hayır dedim takip et eğer sıklaşırsa hemen gel dedi.
0680 madreysubebe Benim ağrılarım olduğu için ayırt edemiyorum. Bugün nst de çıktı. İnşallah zamanını bekler kızım.
0680 Bahartekinsoyy Açılmam yok rahim ağzı kapalı boyuda iyi dedi. Ama sancı çıkınca ben kendim panik oldum. 38 e kadar durur inşallah.
0680 Bmoon İlaç falan vermedi bana bana ama yat dinlen dedi. 38 e kadar dursa şükür. Zaten 38 de sezeryan olcak.
0680 Aslaninannesi_ Bende öyle. Hareket ederken kemiklerim kırılacak sanıyorum. Sağ sağlim bir doğursaydım şu çocuğu.