Marsilyasabunu Gizemnur1111 hastanenin yakınında eczane var mı çünkü içeceği eczaneden al diyorlar bu arada sağlık ocağı da yapıyor ben uzun sürüyor diye evimin altındaki sağlık ocağında yaptırdım hastanede günün geçer zor olur bence
Eylul41 Gizemnur1111 ayni gun yapilir sabah ac gitmen lazim erken saatte. Ben ayni gune aldim devlette 9 da gittim direk yapildi
1prens_1prensesannesi_ Gizemnur1111 ben 24. Hafta basında normal randevu için gitmiştim sordum gelmişken yapalım dedi 50 mg yaptı çok şükür bir sorun çıkmadı canım yapar bence