Burcukmsk size bi krem ismi vericem ama belçika istehsalı Turkiyede varmi yokmu bilmiyorum catlak oldu olmadi zatenemziren hemen hemen her anne vundan yakınıyor.
tabi bende oyle oldum oglum dogdu ikinci ayina kadar aglayarak emziriyordum duşunun ki o kadar kotuydum ki artik yeni dogan sik besleniyor ya her yemek vati gelince emzirmeden aglamaya başliyordum annemde cok uzuluyordu kizim mama alin bi sure diye ama sutum o kadar bolduki hebada edemiyirdum ama inanin agliyarak vurmagim surmediyim krem ilac kalmadi her yontemi denedim her seyi yaptim sonu da annem hatirlamiş kucukken kardesimin kulak memesinde yirtilma oluyomuş kendiliginde dipden boyle catlama doktora goturmuş o soylemiş. tabi annem unutmuş obu tam iki aylikken hatirladi annem onu vurmaya başladim inanirmisinız 5 gun bile kullanmadan birden vire yok olmaya basladi tabi ben yinede vuruyordum kremden emzirince temizliyirdum. Allah annemden razi olsun .mahf olmuştum. kizimdada tabi oyle catladi yine o kremi aldim kullaninca çok şukur yine geçti. Ama dedigim gibi rus kremi Ve bizim buralarda her yerde var ama turkiyeden biraz zor elde etmek ismi streptaçit. internetde aratin azerbaycanda cikicak ancaqburda ve kendi ulkesinde var.