Merhaba öncelikle geçmiş olsun , ben doğum sonrası emzirme döneminde gögüs ucunda yara problemi yaşamıştım , doktorumun önerisi ile lansinoh balmı çok iyi gelmişti daha bir iki kullanımda etkisini gördüm ayrıca doğal bitki bazlı olduğundan bebek emerken silmenize gerek de kalmıyor , inşallah sizede fayda eder denemenizi tavsiye ederim