mihraninannesi02 20.01.2025 yani bu Pazartesi günü spinal sezeryanla doğumum gerçekleşti. Bebeğim zaten kanala girmişti, göbeğim artık inanılmaz aşağıdaydı ama ben sezeryanın daha kolay olacağını düşünerek onda karar kıldım. Doğum anında nabzım artmış sakinleştirici vermişler. Dikişler atılıp pansuman yapılma anına kadar hiç bi’şey hatırlamıyorum. Sonrası için korkutmak istemem herkesin acı eşiği farklı ama ben çok zorlandım,zorlanmayada devam ediyorum maalesef. Yürüme, kalkma, oturma, tuvalet hepsi ayrı zor. Ama bu çocukda bir şekilde cikcak tabi. Kolaylıklar diliyorum size de saglicakla alin bebeginizi kucaginiza