mihraninannesi02 canım adı üstünde normal doğum en güzeli. Sezaryen sonuçta bir ameliyat ve daha zor olduğunu düşünüyorum. Süreci kolay geçirenler de var elbette ama ne kadar iyi olabilirsin ki. Bence bebeğin doğduktan sonra acı cekmektense oncesinde sancı çekip bebeğine hareket kısıtlılığın olmadan dokunmak , temas etmek , emzirmek çok güzel bir nimet. İlk bebeğim normal oldu iyi ki de öyle oldu, şimdi ikinciyi bekliyorum sağlık problemi olmadıkça yine normal istiyorum. Sen tevekkül et Rabbim o gücü veriyor. Bana ozeldeki doktor normal doguramayabilirsin , bebeğin başı büyük demişti. Devlete gittim sonra ilk doğumum oldugu halde dört buçuk saatte doğdu. Doğumdan sonra da kimse gelememisti oandemi yüzünden. Digurdugum gece kendi bakimimi da bebeğimin bakımını da yapabildim bir sürü dikiş olmasına rağmen. Çok uzun yazdım ama normal doğum ilk secenegin olsun. Mecburi durumlarda sezaryen daha iyi.