Nurrrrrrrrr3434 Sizdenbirii1 onları takip edemedim tam uygulamadan bakıyorum ama bana çok da doğruymuş gibi gelmiyor
Papatyam--01 Hanımlar değişiklik hisseden vsr mı? Bat 2 şubat gösteriyor benimde kasıklarımda hafif batmalar var ben çok iyi tanıyorum vücudu mu ama beklemiyorum da çünkü tek ilişki oldu olursa çok büyük süpriz olacak bana:)
Egemom07 Hiç bir şey hissetmiyorum 2 gebeliğimde de daha önce bir belirti görmemiştim. Hatta 2. Çocuk düşüncem yok regl 6 7 gün geçti arkadaşım test yapalım dedi de öyle öğrendim o kadar beklemiyordum ☺️
Papatyam--01 Egemom07 bende öyle tecrübe oldu önceden 7 gün önceden başliyordum teste şimdi bekliyorum bakalım :)
Egemom07 Papatyam--01 ben ilk inde belirti görmedim ama planlıyordum gününde test yaptım öğrendim. İkinci de 1 kere kazaya kurban gittim hatta olmasın diye hopladım zıpladım🙈 yumurtlama zamanımda değildi beklemiyordum hiç. 2 aydır istiyorum ilk ay 3 z4 tane test yaptım negatif şimdi evde test var yapmamak için tutuyorum kendimi ne zaman yapsam çıkar eminde olamıyorum
Me3434  https://hizliresim.com/lalnbb5 Kızlar bat 2 bakabilir misiniz sizin yorumunuz nedir ben çok çok az görüyorum sanki
Me3434 Papatyam--01 Daha test yaptırmadım cesaretim yok negatif çıkar diye Rabbim isteyen herkese versin testin markası predictor
melimo 4 gün kaldı reglime koltuk altından göğsüme doğru yayılan bi ağrı var ilk kez oluyor regl olcagımda böyle belirtim olmazdı aşırı iştahım açıldı fakat şimdi test yaptım sonuc hüsran negatif😔
melimo Beşinci dakıkada silik çizgi cıktı erken gebelık testi yaptım testi açtım flaşla cektim galıba var çok yeni emin olamıyorum resim yükleyemiyorum