Egemom07 Bat 2 hafif mide bulantım 2 gündür diş ağrım var çürüğümde yok ☺️ test yapmadım çarşamba perşembe yapsam diyorum testi. Üstüne düşüpte değerlendirmedimde bu ay bi 10 günde olmuştur birliktelik varsa çıkarmı ki
Papatyam--01 Egemom07 bende aynı şekilde değerlendirmedim ama çok tuhaf hiç olmayan belirtilerim var bat 2 şubat
melimo Ayseee34 geçen aylarda 10 gün kala bile silikte olsa herkeste cıkıyor bende neden cıkmadı demek ki yok diyip umutsuzluga dusmustum çok etkiliyor pskolojiyi ama yinede bu umutsuzlugu göze aldıysanız en erken 6 gün kala :)
ogretmennn Kızlar ben test yaptım bu sabah bat2-3 şubat ama negatif çıktı çok üzüldüm erken mi sizce bilemedim ki
ogretmennn Döngü sürem uzun acaba yumurtlama geç mi oldu ondan dolayı mı böyle kendimi de hiç ümitlendirmek istemiyorum ama
Papatyam--01 Aslında ikinci gebeliğim kürtajla sonuçlandı onda 7 gün öncesinde silik şekilde bile cıkmıştı ama değerlendirmiştim
Egemom07 Bende yapmak istiyorum test ama tutuyorum kendimi☺️ çarşamba perşembe yapayım dedim bekleyebilirsem.
Nurrrrrrrrr3434 Sizdenbirii1 onları takip edemedim tam uygulamadan bakıyorum ama bana çok da doğruymuş gibi gelmiyor