Baharkle Ceku256 ben devlete gittim haftasına birşey demedi uyumlu mu acaba kaç ml miş seninki benim 1 cm bile yok yeni dedi yarım ml dedi ama kese yukarda dedi büyükçe iner inşallah
Ceku256 Baharkle iner bence daha çok yeni endişe etme. Bana mm dedi ama hiç aklımda tutamadım ki cm demedi mm dedi ama tam bilemiyorum. Ama 4 niyeyse aklımda kalmış her şey 4 belki kafamda karışıyor olabilir. 4+4 hafta 4 mm bilemiyorum
Ceku256 Baharkle inşaallah beni pazartesi birdaha çağırdı. Kesenin büyümesine bakacakmış. Çok sık çağırıyor bu doktor bilemedim doğru bir şey mi ama kendisinde çok seviyorum kararsız kaldım
zbydslck Mommysangels canm 4+6 da benm görünüyordu geçen hafta. Gittiğimde kese vardı ama çok küçük çok yeni dedi. Önmzdeki hafta cuma gidicem bakılcak. Kalp atışları 8. Haftada falan netleşiyor
Mommysangels Ceku256 yaaa vardır bunda da bir hayır Rabbim sağlıjla gucağınıza almayı nasip etsinn💕 Tabi doğru birde döllenme gününe bakıyor bende 4+1 diyorumda belki daha büyüktür cünkü testi adetimden 6 gün öncesi yapmıştı yine de çıkmıştı