ayskkc benim de önce rahim damarlarımda çentik vardı, detaylı ultrasona gidince de bu kez kordonda kan akışı yavaş, rahim de yok dediler ama gelişimi iyi dedi. Sen elinden geldiğince güzel beslen, bol su iç canını hiç sıkma.
Benim bebeğim ilk randevumdan beri son adet tarihimle uyumlu değil, geç döllenmeden dolayı.
Zamanlar yakalıyor diyorlar haftasını, umarım öyle olur 🙏🏻