Kızlar ben bugün test yapmıştım ve çok çok silik bi çizgi görmüştüm reglime de 8 gün vardı düşündüm ki eğer bebek varsa eğer ve idrara kadar hcg ulaştıysa kanda her türlü çıkar. Evde kendi kendimi yiyip bitirmektense en azından fırsatım varken kan veriyim dedim yarın sabah tam 7 gün kalmış olucak bat a. Sonucu da sizinle paylaşırım inşallah