Tubaaslnkzl ben 2 dıs gebelik arasında bir kürtaj olmustum o arada hsg cekildim hsg cekildiğim ay 2. Dış gebelik olustu doktor tekrar bi görelim hasar bırakmıs mı dedi ama ilki de kendiliğinden düştüğü halde hasar bırakmıs sol tüpümde ki o zaman odak falan hiç bişey görünmemişti değer bu seferki kadar bile yükselmemişti umarım bu sefer bir hasar kalmamıstır bhna inanmak istiyorum