Tubaaslnkzl ben dış gebelikten dolayı kürtaj olmadım hastanede de kalmadım. İğne yapılmadan önce bi giriş yapıldı kan degerleri kontrol edildi iğneden sonra 2 saat kontrol altında kalıp eve dönmüştüm ama o gece iğneden dolayı üşümekle bulantılarla geçti. Allah bir daha yaşatmasın zordu gerçekten yine de en mutlu eden şey eve dönmek olmustu hastane havası bile yıpratıcı kadın doğum katında herkes bebeğiyle yatarken cok zor