Nesli664066 betull_9 benim de aynı çok stresliyim Rabbim hayırlısını versin doktor decavit verdi onu kullanıcam folik asiti bıraktım
betull_9 Nesli664066 banada sadece folik asit verdi kızımda ilk konturolume gidince dekavit vermişti doğuma kadar kullanmıştım ama bunda vermedi stres yapma cnm biraz geriden gidicez sadece