betull_9 7+3 karından ultrasonla duydum, o dönemler çok stresliydim fa
minimavi merhaba bence de sabırla beklemek gerekiyor biraz , yakın zamanda bu sabırsızlıkları endişeleri yaşayan biri olarak söylüyorum bu süreçlerimiz tamamen sabır üzerine kurulu olmalı sanırım. Allah hepimize güzellikle bu süreçleri geçirip kucağımıza sağlıkla bebeklerimizi almayı nasip etsin inşallah