Kumsalca ___Ebruli___ 😂😂😂 iyi yapmışsınız son karar tabi sizin ben de fikrimi yazdım hakkımızda hayırlısı
___Ebruli___ Kumsalca @Pinarkorkmazer yok çok iyi yaptınız yorumlarınızı dikkate alacağım çok teşekkür ederim 🥰♥️🌺
myangelson Kumsalca gece 12 den sonra birşey yiyip içmeyin sorun gidince yapılıyor derlerse yaptirirsiniz yapilmiyorsa birşeyler yersiniz aç aç beklemezsiniz en azından