Kumsalca merhaba güzel anneler bende 14+1 haftalık gebeyim…. İlk hamileliğim de kızımda şeker yüklemesi yapmıştım, şuan 2.gebeliğim şeker yüklemesi yapıp yapmamakla kararsızım,eşim 2 sene önce diyabet tip 2 tanısı konuldu ve benim şeker yüklemesi yapmam gerekir mi ? Kayinvalidemde ve kayınbabamda var seker hastalığı…4 Şubat’ta tekrar kontrole gideceğim doktor ile bu konu hakkında konuşmak istiyorum…