Gzde4507 Elbu 1 Ocak 2025 den sonra doğan çocuklar için geçerli deniliyor. Daha öncesini kapsamıyor diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum
hatice_aygun2 sunsetss doğum yapınca otomatik yatmaya başlıyormuş babalar değil sadece anne için annenin hesabına yatacak
30ocakannesi Asilzedemom evet verilir tabiki. Bende nisan sonu mayıs başı doğum yapıcam. Başvuruyu kaçırmayalım yeter ki .