Gzde4507 Elbu 1 Ocak 2025 den sonra doğan çocuklar için geçerli deniliyor. Daha öncesini kapsamıyor diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum
Tugba2794 Candyboy ben de ptt olarak duymustum da hesap numarasıyla falan olmaz mı acaba🙈 çünkü ptt lerın kalabalık oldugunu herkes bılıyor bunun daha kısa bır çözümü yok mudur acaba ya.. Mecbur anne cekmelı parayı ama bebegı bırakacak bırı yoksa nasıl olabilir dıye düşünüp duruyorm acıkcası
deletedmom43191 Elbu hayirrr 1.cocuk için tek 1 sefer 5 bin veriyor başka para verilmiyor eğer 2.cocugun dogacaksa her ay 1500 veriliyor
Aysenur_0046 Elbu hayır canım eğer ilk çocuğuna doğum yapacaksan bi defaya mahsus 5bin tl alacaksın , eğer 2. Bebeğini dünyaya getireceksen çocuk 5 yaşayana kadar her ay 1500 tl yatacak
hatice_aygun2 sunsetss doğum yapınca otomatik yatmaya başlıyormuş babalar değil sadece anne için annenin hesabına yatacak