imcakir Kızlar 🌸 O kadar mutlu oldum ki 25 Ekim de kürtaj olmuştum 10. Haftada kalp durmasıyla 🥲 Bu ay 2. Denememiz di sadece 🙏🏻 İnşallah sağlıklı olur ne olur dua edin aynı şeyleri Allah kimseye yaşatmasın🌸🙏🏻
Hulya_Bal imcakir Ayy çok sevindimm sen de Ocak anneleri kervanina katildin çok şükür benim postuma da sen yazmıştın hayırlı olsun çiçeğim Rabbım tamamına erdirsin insallah🤲 🥰🥰🥰
[silindi] Hayırlı olsun gözün aydın arkadaşım 🙏🏻🙏🏻❤️ Aynı kaderi paylaşanlar olarak inşallah bu bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız🌈 Sağlıklı kolay ve keyifli bir gebelik süreci dliyorum ❤️❤️
bdlakbrn imcakir bende sizin gibi yaşadım o süreci Eylül ayında, sonrasında bi kimyasalım oldu. Bu ayda beklemedeyim bat 3 Şubat. Allah isteyen herkese sağlıklısını nasip etsin, sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🙏🏻❤️🌹
Alvn3946 imcakir ayy evet hayırlı olsun böyle çift çizgi görünce çok mutlu oluyorum rabbim gönlünüze göre versin Bu arada bende erken gebelik testi aldım yarın sabah yapmak için ama dayanamıyorum bu akşam yapıcam galiba herhangi bi saatte yapılıyormu acaba bat 25 26
imcakir Alvn3946 çok teşekkür ederim inşallah sende de vardır 🙏🏻🥰🥲 Aşkım aslında sabah yapmak lazım ilk idrarla çünkü içecekler seyreltiyor Ben bugün dışardayım diye su içemedim çay içmiştim bi kaç bardak onu da yine test yapmadan en az 2 saat önceden kesmiştim Bugün dayanamazsan 2 saat bekle içmeden öyle yap🙏🏻🌸
imcakir Zdiyebiri bakim canım hemen Predictor o yüzden eminim ilk gebeliğimi de bununla öğrenmiştim Bunda yalancı pozitif olmaz diye düşünüyorum