ozgmom akifsare44aob zaten her komtrolümde bebeğin başının aşağıda olduğunu normal doğum pozisyonunda olduğunu söylüyor 24. Haftadan beri.
mahirsmom Irmm2816 benim de aynı şekilde tarif edemedim sanırım ama aynı şeyden bahsediyoruz 🥲 kafası biraz aşağı inmiş demişti doktor ama risk vs bir şey söylemedi sizinki kadar oturup kalktikca falan değil de yeni yeni ayaktayken ağrımaya başladı