akifsare44aob Kızlar karnım aşağı indi 2. Gebeligim ara ara ağrılarım oluyor . Vajinal bölgemde fena baskı var. Sizce doğum ne zaman olur bu durumu yasayan var mı
Irmm2816 akifsare44aob banada biraz inmiş diyorlar bacak aralarım inanılmaz ağrıyor çatı dedikleri galiba bebeğin zaten kafası aşağıda cuma randevum var belli olucak gibi
akifsare44aob Irmm2816 aynen benim de bacak arası yürürken bile zor oluyor. Ben doktora gideli 3 gün oldu o zaman yoktu bu durum
ozgmom Irmm2816 dediğiniz ağrıyı 23. Haftadan beridir yaşıyorum şuan 31 deyim doktorum ağrının normal olduğunu söylüyor. Bazen hafifliyor bazen artıyor bunun doğumla alakalı olduğunu bilmiyordum
mahirsmom Irmm2816 benim de birkaç gündür hafif yürüsem bacak aralarım ağrıyor yürümeye korkuyorum 36+5im daha siz kaç haftalıksınız bu haftada normal mi acaba benim de bebeğin kafası aşağıda dün kontrolüm vardı doktor sorun yok dedi
Irmm2816 akifsare44aob benim zaten doktor geçen haftada fazla beklemez gibi duruyor dedi haftaya büyük ihtimal gelicek gibi korku sarmaya başladı bi yandan artık rahatlamak istiyorum bi yandan 38 olsa bari diyorum. siz gene 38 olmuşsunuz ben daha 36 5im ama erken başladı
Irmm2816 ozgmom banada çatın genişliyor dediler doktor demedi ama herkes öyle diyor dönerken bile zorlanıyorum benimde yeni başladı doktorda daha fazla beklemez kendi kendine gelebilir diyincede onunla alakası var herhalde dedim ama yanlış bilgilendirmiyim
akifsare44aob ozgmom bazı gebeliklerde öyle olabiliyormuş. Benim daha önceki haftalar böyle ağrım yoktu ne zaman karnım düştü o zaman baskı başladı
akifsare44aob Irmm2816 37. Haftadan sonra doğum olursa tam süreli hamilelik oluyor. Herhangi bir sıkıntı olmaz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Lemans Bende 22. Haftada Serklaj oldum. Bacak arası kaslarım ayakta kalınca çok ağrıyor yatınca dinlenince gecıyor. Şimdi 25+1deyim umarım bebek asagıda diye değildir bu ağrı . Bır haftaya kontrolüm var. Doktora da söyledim normal dedi.
Irmm2816 mahirsmom benim bacaklarımdan ziyade bacak aram vajina bölgem yani oturup kalktığımda yürüyemiyorum ağrı giriyor haftamız aynıymış
ozgmom akifsare44aob zaten her komtrolümde bebeğin başının aşağıda olduğunu normal doğum pozisyonunda olduğunu söylüyor 24. Haftadan beri.
Lemans akifsare44aob en son 20 gün önce gitmiştim bakalım Salı günü kontrolüm var inşallah hersey yolundadır 🙏
mahirsmom Irmm2816 benim de aynı şekilde tarif edemedim sanırım ama aynı şeyden bahsediyoruz 🥲 kafası biraz aşağı inmiş demişti doktor ama risk vs bir şey söylemedi sizinki kadar oturup kalktikca falan değil de yeni yeni ayaktayken ağrımaya başladı