Melekyldz16 dolap kuruluguna atmıstım ama dışı kaygan olan montlardan degıl içi polar ama dışı mat bir materyaldi, bu arada iç dolgusunda topaklanma oluyor yıkanınca eşim illa yıka dedı dıye yıkadım kurutmaya atmıstım cıktıgında toplanan yerlerı dısardan elımle yapabıldıgım kadarıyla duzeltmeye calıstım aorun olmadı cokta