Melekyldz16 ben olsam ben de narine atardım, yüksek ısı vermemek iyi olur, kuruduktan sonra da içindeki elyaflarımı elinizle dağıttırın hem içten hem dıştan aynı noktayı ovalayarak. Toplanan elyafları kabartıp düzeltmekte işe yarar diye düşünüyorum.
Ben bir kere kurutmam yokken yıkamıştım saç kurutma makinesi hiç işe yaramıyor onu kesin biliyorum. İçinde bir yerler nemli kaldıkça su lekesi oluyor 🥹