Tugbis3232 Kızlar pazartesi günü adetimin ilk günüydü test verdim 101 çıktı bugünde 181 çıktı sağlık ocağında ki doktor fena değil haftaya Salı gel bi daha bakalım dedi ama benim kafam karıştı sizce nasıl
Eldgrn Tugbis3232 Yani doktor değilim ama 3 gün için yani bu sabah verdiysen bugün 3 gün oluyor biraz az artmış gibi, Normalde en az yüzde 60 beklenir artış. Siz yine bir kadın doğum doktoruna giderek daha doğru bilgi alabilirsiniz
Kartanesi-24 Eldgrn pazartesi ve çarşamba günleri vermiş kan yani 2 gün arayla %60 artmış sağlıklı duruyor şuan için ama tekrarlaması gerekiyor
Kartanesi-24 1devaannesi neden bu şekilde dediniz hanımefendinin morali bozulacak 2 günde %60 artması yeterli ve artmış gayet
Hizliveofkeli %60ın üzerinde artmış. Şu an için sağlıklı görünüyor ama Salı geç değil mi cuma da verseniz keşke.
Tugbis3232 Hizliveofkeli bilmiyorum ki sağlık ocağındaki doktor öyle dedi ama ben bekleyemeceğim galiba cuma kadın doğum doktorundan randevu alacağım
Tugbis3232 Kartanesi-24 ya çok teşekkür ederim sizin yorumunuzu okuyana kadar çok telaşa kapıldım ama sizin yorumunuzu görünce çok sevindim içime su serptiniz 🥹
Kartanesi-24 1devaannesi hayır 200 küsürlerde olması gerekmez araştırın lütfen %60 artması yeterli ve hanımefendinin de değeri %60 tan fazla artmış
Kartanesi-24 1devaannesi hayır 200 küsürlerde olması gerekmez araştırın lütfen %60 artması yeterli ve hanımefendinin de değeri %60 tan fazla artmış
Ceku256 Canım değerin %60 tan fazla artmış bu yüzden şu anlık iyi ilerlemiş stres yapma bende de ikiye katlamadı ağlayarak doktora gittim bana çok kızdı %60 yeterli güzel ilerliyor değerlerin dedi. Kartanesi-24 doğru söylüyor.
Sema_4426 Tugbis3232 sağlık ocağında çok anlamıyorlar canım benimde 108 çıkmıştı gebelik oladabilir olmayadabilir gibi saçmalamisti. Artışın iyi görünüyor hastaneye gitmelisin içinde rahat eder birdaha kanda bakarlar kesinleşir inşallah 🥰
Kartanesi-24 Tugbis3232 ne demek rica ederim 🌸 cuma günü de bence kan verin 2 günde artış önemli çünkü, inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🤲🏻
Hulya_Bal Tugbis3232 Allah aşkına surda insanları telaslandiracak yorumlar yapmayın ya zevk mi aliyorsunuz bundan anlamiyorum ki.Artışın gayet iyi sen takılma onlara bana da yalanci pozitif dediler hatta direttilerr ama çok şükür 5+6haftaligim keseyide gördük . İki gün sonra yine kan ver artışını takip etrabbim hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin🤲🥰
Tugbis3232 Hulya_Bal çok sağolun teşekkür ederim böyle yorumları okumak gerçekten iyi geldi 🥹 Sizinde hamileliğiniz hayırlı olsun rabbim zamanında sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻