Sena_1997 Arkadaşlar 28.haftada daha cok hareket hissedilir diyolar fakat ben daha az hissediyorum neden olabilir
aysecakir Sena_1997 hissedebiliyorsan strese girme canım. Pazartesi günü sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsin, ben öyle yapıyordum .
dml33 Sena_1997 bende bi baya guclu hissediorm bazi gunler hissetmio gibi degisio bu demekki is yaptigim gun pek hareket etmio
OgretmenEva Sena_1997 bugün başımıza geldi kızımızın hareketlerini derinden ve yavaş hissettik diye soluğu doktorda aldık bir gittik prenses kıpır kıpır 😁 vişne suyu, çikolata yiyip sol tarafınıza uzanın fayda edecektir boşuna kendinizi yıpratmayın 🥰
idilim21 Sena_1997 canım öyle olduğunda çikolata yiyip ayaklarını uzat dinlen bak hareketlenir benmde öyle
DamLaaaa35 dml33 benimde öyle geçen hafta kontrole gittiğimde doktoruma söyledim bana şöyle açıkladı bu durumu. Kocaman insanlarız bizim bile yorgunluğumuz hergün aynı olmuyor hergün aynı enerjide olmuyoruz öyle düşün dedi.
MinnakBebegim OgretmenEva cikolata ne kadar yiyelim cok zararli deilmi?evde fistikli cikolata var ondan yesem olurmu?
dml33 Sena_1997 bnde genelde sabah erken saate hissediorm bide aksam bugun uyandim hissetmedm mesela bu saatlere anca hssettm cok takmamak gerekio kafaya yoksa insan surekli eli karninda hareket etsn diye beklio
Sena_1997 dml33 gerçekten de oyle gece uyandığımda bile direk bakıyorum hareket ediyor mu diye psikolojim bozulmuş
dml33 Sena_1997 annelerini hissedio onlar bnde bazen hadi hateket et kizim diorm tik yok kendi ne zaman isterse ozellikle esim elini karnima koydugu an hareketi kesio cocuk 😊😊
Sena_1997 Yasemincifci galiba günde en az 10 diye biliyorum haftaya kontrolum var doktoruma o zaman soracam
idilim21 MinnakBebegim Canım senin olmaması normal genelde 22. Haftadan sonra hissedebiliyorsun hareketlerini tabi bu herkeste değişiyor . Çikolataya gelince farketmiyor bn genelde Nutella yiyorum 😊