Merve8155 ilk gebelikte olabilir demişti banada doktor ama iğne kullanmanız için test sonucuna göre veriyorlar belki size önlem amaçlı başlar doktor fakat her doktor başlamıyor illaki bir sorun var da düştü değil dir tabi ki de ilk gebelikler de olabiliyor tekrarlayan düşükler de iğne kullaniliyor diyorlar banada öyle dedi doktorum inşallah vardır hamilesinizdir ve sağlıkla ilerler sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏♥️