Aklınıza gelebilecek bilimsel-dini-kocakarı karışımları vs herşeyi denedim. Ama olmadı. Bu arada düşünmeye başladığımda ilk 1,5 yıl stresin s si bile yoktu yani çok kafaya takmayınca oluyora da inanmıyorum ben. Hiçbi sıkıntımız da yoktu. En son tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. Sözün özü bence Allah ol derse olur.. yoksa yapılan herşey boş bence. He sağlıksal bi sorun vardır onu çözmek için yapılanlar ayrı tabi. Şimdi hep dua ediyorum Allah kimseye aratmasın diye. Çok zor.