Fatmandrsv benim herhangi bir şikayetim ters giden bir durum olmadığı için öyle bir kontrol yapmadılar
Ama doğumdan 2 saat sonra kanamam çok olup tansiyonum düşünce o zaman kadın doğum doktorumla radyoloji doktoru ultrasonla baktılar rüptür olmuşmu diye