Karanfil000 hikayenizi baya profilinize girip okudum. 39+1im normalde doktorum ssvd yapıyor ama yapmasak daha iyi vs diyede hep konusuyor ama 6cmle gelsen hersey yolunda olsa niye yapmayım diyor.. propessi bende perşembe günki randevuda konusayım bir. 40.hafta için sezeryan tarihi alalım köşede dursun dedi ama ben tarih almak hiç istemiyorum. İlk kızım 30aylık, onada bakım vermem gerektiği için normal istiyorum. Normalde daha rahat hareket ederim diye. Mekonyumlu gelişti kızım 3cmle acil sezaryena girdim. Kuvöz öyküsü gelişmesini istemedim. Ama cıkarken akcigerlerdeki suyu cıkartabiliyormuş.
İlkinde bilemedim bari bunda sabırla bekleyim diyorum. Siz nasıl beklediniz 41+0a?