av0kado Canim mayısta 17. Hafta da durdu kalbi benim bebegiminde ilacla doğum yaptim,kurtaj oldum cok zor bir surec Basın sagolsun. Bende tup bebeğe baslayacaktim Aralikta o ay kimyasal gebelik oldu. Şubata erteledim ama şuan 5+6 haftaligim beklenmedik sekilde Rabbime hamd olsun ne zaman ne yaşayacağımız belli olmuyor gönlünü ferah tut dualarım seninle.Olmazlari olduran Rabbimiz var çok şükür dua et sabret canim benim🤲